مدیر پروژه های راهسازی مهندسین مشاور بهاب نواندیش در برنامه زنده تلویزیونی «تراز» شبکه استانی ایلام:

در حال حاضر 102 کیلومتر از مسیر ایلام – مهران به صورت 4 خطه درآمده و در دست بهره برداری است

مدیر پروژه های راهسازی مهندسین مشاور بهاب نواندیش در استان ایلام روز دوشنبه 7 خرداد 1403 در برنامه «تراز» شبکه استانی ایلام حاضر و به تشریح فعالیتهای شرکت در ایلام پرداخت.

در این برنامه زنده که با حضور مهندس علی اشرف خانی مدیر پروژه بهاب نواندیش و مهندس فیروز بیگی مدیر پروژه شرکت ایلام راهبان (پیمانکار) تهیه و پخش گردید، مهندس خانی از تلاشهای شبانه روزی کلیه عوامل کار از جمله کارشناسان مشاور (در امر اصلاح نقشه های اجرایی و همچنین نظارت)، مدیریت و پرسنل شرکت ایلام راهبان و به ویژه استاندار محترم ایلام، معاونت عمرانی استاندار و مدیر کل و کارشناسان محترم راه و شهرسازی تقدیر به عمل آورد.

وی افزود: در حال حاضر 102 کیلومتر از مسیر ایلام – مهران به صورت 4 خطه درآمده و در دست بهره برداری است و همین امر موجب بالارفتن استانداردهای مسیر، پیشگیری از تلفات جانی ناشی از تصادفات رودررو، تسهیل در تردد زوار محترم کربلا و عتبات عالیات، روانسازی ترافیک ترانزیتی و گردشگری مسیر شده است.

خانی در ادامه ضمن اشاره به بومی بودن پیمانکار و تلاشها و همدلی کلیه عوامل پروژه گفت: کلیه مراحل اجرایی در حد توان سریع و گاها قبل از برنامه زمانی مدون به مرحله بهره برداری رسیده است؛ به صورتی که تونل دوم به طول 712 متر در اربعین 1402 و تونل اول به طول 844 متر برای نوروز 1403 به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است که در این برنامه زنده تلویزیونی مهندس فیروز بیگی به عنوان مدیرپروژه شرکت ایلام راهبان نیز حضور داشت که به تشریح اهمیت پروژه و فعالیتهای پیمانکار پرداخت.

همچنین در برنامه ضمن ارائه تصاویر مسیر، از سخنان مهندس دوستی (مدیرکل محترم راه و شهرسازی)، مهندس صدوقی (رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها) و مهندس جعفری (مدیرعامل شرکت ایلام راهبان) بهره گرفته شد.